Hello mates,

12 maart 2017 - Dandenong, Australië

Hallo,

Vandaag een dagje Melbourne gedaan. We dachten en ook de mevrouw van de camping/park dat we beter met de bus en trein konden gaan. Dus wij met de bus en trein/metro naar Melbourne gegaan en je kan hier reizen met een "OV" maar die hadden we niet. De mevrouw van het park had 2 kaarten voor ons te leen, 12 dollar er op laten zetten en we hadden een retourtje in de pocket. Het ging wel relaxed met het openbaar vervoer hier zo. Wat een grote stad is het daar, kan je zeker verdwalen, eerst een bakkie gedaan en daarna toch maar de Kerk in. Dat is een ritueel dat we elke vakantie eigenlijk wel doen en dan ook een kaarsje branden voor diegene die we dan missen, Rini ,Leida, Hans, Berry, Papa en diegene die we misschien vergeten zijn te noemen. Erna heeft een kaarsje gebrand voor Niels en dat het met hem maar goed gaat komen.......................... Oké, nu op naar een hoogte punt, de Eureka toren 300 mtr hoog, 88 verdiepingen, met de lift naar boven en dat binnen 1 minuut. Donders wat een mooi uitzicht heb je daar we konden op de Tennis banen kijken van de Australian Open en op Albert park waar onze Max eind van deze maand aan de start mag komen in de formule 1. Nou dat was een hele belevenis kunnen we wel zeggen, dan maar even een relaxed boottochtje  over de rivier die door de stad heen loopt. En dan hebben we trek gekregen van al deze indrukken dus opzoek naar Chinatown en daar heerlijk gegeten..... Met de trein/bus terug naar het park om even  bij de winkel wat te halen voor BBQ, kortom we hebben een heerlijk dagje gehad. Groetjes van ons

1. Mary:
    Hoi Ronald en Erna
    wat leuk dat we zien hoe jullie genieten in dat mooie land
    wat zijn de foto's mooi . Nog veel plezier
    groetjes Mary
  2. De oude:
    12 maart 2017
    wat een mooie foto’s dat is werkelijk genieten.
    De chinees ziet er lekker uit.
  3. Carin:
    Bijzonder dat kaarsje....