Hallo vrienden/familie/collega's

11 maart 2017 - Ballarat, Australië

Hallo, vandaag maar op pad gegaan om te kijken voor een andere navigatie we konden ons melden bij het vliegveld van Melbourne. Daar kregen we een nieuwe navigatie en dat reist wel wat relaxter ( vinden wij). Nou en als we dan toch al een eind op weg zijn dan maar door naar Ballarat, een oud goudzoekersdorp, wat was dat mooi we hebben geen goud gevonden dus kom gewoon weer aan het werk............. Het weer was mooi om Ballarat te bezoeken en het goud museum, verdiende voor ons geen 10 maar wel mooi om gezien te hebben. Terug naar Dandenong waar we tijdelijk wonen. Even bij de super een stukje vlees gekocht, een Griekse salade, een paar piepers, glaasje wijn er bij en straks nog een stukje meloen en dan gaan we maar weer eens slapen. Morgen gaan we met de bus naar Melbourne om daar te kijken hoe het is. Nou, dit was zo ons dagje vandaag en we hebben ook nog de dagteller bekeken  van onze Luxe Limo met Sportief karakter en deze staat op 2256 km en we moeten nog een eindje.....Gegroet vanuit Australië.....