Thuis

30 maart 2017 - Apeldoorn, Nederland

Goeiemorgen,

Nou we zijn weer in het Apeldoornse...........

Het was best een aardige terugreis, om 5 uur vertrokken vanuit het hotel in Brisbane en dan is het auto inleveren en 3 uur voor de vlucht aanwezig zijn natuurlijk. 14,5 uur vliegen naar Dubai en daar 2 uur tijd om over te stappen om naar Amsterdam door te vliegen. We konden op tijd het vliegtuig weer in en klaar voor vertrek naar Amsterdam tijdens het taxieën werd er iemand onwel dus rechtsomkeer en terug naar de gate om de persoon te helpen. Dan is het dokter aan boord patiënt eruit, koffers eruit enz enz. 2 uur later op naar Amsterdam. 7,5 uur en dan zijn we in Nederland, koffers pakken en naar huis. Onze koffers waren als laatste van de band dus was even wachten maar dat geeft niet toch......... Eindelijk thuis en dan is het een kunst om wakker te blijven en dat lukte tot 20.00 uur toen ging het licht uit bij ons zzzzzzzzzzzzzzzzzz

We hebben heerlijk geslapen in ons eigen bedje. Vandaag huishouden doen en de dagellijkse dingen weer oppakken. Albert en Elvira gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en Jeroen van harte. Lieve mensen bedankt voor jullie aandacht en bedenk we,l we (gaan en komen ) terug wat een mooie reis hebben we gehad het was een groot kado en genieten van elke dag BEDANKT !!!!!!!!!!