Hallo vrienden/familie/collega's

24 maart 2017 - Sydney, Australië

Hallo,

Vandaag laatste dagje Sydney en we hebben weer genoten, eerst toch maar even naar het Opera House gegaan en daar wat rond gewandeld. Daarna zijn we de Harbour Bridge over gewandeld 1.2 km daar hadden we ook een prachtig uitzicht op de haven. Eerst nog even een broodje gekocht voor later............. wij het park in gewandeld en kijken of we nog wat konden scoren aan vreemde vogels. De Ibis liep er wel veel rond te stappen en van die kleine mooie gekleurde papegaaien die we een keer eerder hadden gezien op onze reis. Maar dan zitten we nog steeds met dat broodje wat we gekocht hadden. Ronald was een beetje aan het rond "kieken" en jawel hoor hij zag weer een groepje witte toch wel wat grotere papegaaien en kreeg die beesten natuurlijk weer op zijn hand. Nou dat was wel weer een feestje om die beestjes te voeren. Een mevrouw vroeg aan Erna of hij vaker hier kwam omdat zo netjes op hun beurt wachten voor een stukje brood. Morgen gaan we richting Coffs Harbour. We hebben erg genoten van Sydney. Wij gaan zo slapen en voor jullie een hele fijne dag gewenst........Groetjes van ons