Sydney

23 maart 2017 - Sydney, Australië

Hallo Nederland,

Vanmorgen met de taxi naar Het Opera House gegaan en daar gekeken bij dat best wel bijzondere gebouw. Natuurlijk foto's gemaakt en gefilmd. Daar wat rond gekeken en het "house" wat beter bekeken. Ze zijn er best wel druk mee geweest om dat ding te te voorzien van dakbedekking, het zijn allemaal kleine tegeltjes........We hebben natuurlijk ook nog een paar Geocaches gescoord in deze grote stad en tijdens de wandeling ook nog de Harbour Bridge kunnen bewonderen.Dat was best imposant, je kan er ook nog over heen lopen over de boog van de brug en dan ben je een best end van de grond/waterlijn. We hebben nog wel geïnformeerd wat de kosten zijn om mee te kunnen ( nou laat maar, op die hoogte en straks nog hoogtevrees hebben). Dan maar met een bootje mee door de haven en rond de stad varen dat was zeker zo mooi. Terug van de boottocht een natje en een droogje genuttigd en onderweg nog een paar souveniertjes gekocht voor het thuisfront en dat is volgen ons aardig gelukt al zeggen we het zelf. Er waren ook nog aboriginals muziek aan het maken op een didgeridoo, dat was mooi om te zien en te horen, die gasten waren in bedrijfskleding dus was best apart........ Omdat Ronald 50 wordt in mei hebben we een kado gekocht en die laten we opsturen via de post of fedex dus dat gaat helemaal goed komen. Omdat we vlak bij Chinatown wonen hebben we daar maar ons avondmaal genuttigd en dat was lekker mmmmmm. Nu draait de was en straks in de droger. Wederom een geslaagde dag in Sydney. Groetjes van ons.....