Hallo vrienden/familie/collega's

27 maart 2017 - Beerwah, Australië

Brisbane,

Vandaag om 8 uur al op pad om naar de Australia Zoo toe te gaan (wijlen Steve Irwin). Het was een klein uurtje rijden vanaf Brisbane. Het was niet erg druk in de Zoo dus konden we rustig de beesten bekijken. We waren het er beide over eens dat dit toch wel een hele mooie dierentuin is zeker omdat je toch wel redelijk dicht bij de beesten kan komen. Er waren vandaag natuurlijk wel weer veel hoogtepunten hoor, de Koala's, Krokodillen show, Vogels, Kangaroo's enz enz te veel om op te noemen eigenlijk.... Wat zeker bijzonder was is een kijkje te nemen in het dieren ziekenhuis dat Steve heeft opgericht ter nagedachtenis. van zijn moeder die ook zeer begaan was met dieren. Was erg indrukwekkend om te zien hoe ze bezig waren met een hele kleine Possum (die wij ook al eens een keer 's avonds gevoerd hadden).

Ja en dan zit het er maar weer op morgen nog een dagje hier in Brisbane,en rond deze tijd "zijn we op de vlucht" voor wat komen gaat. Het was een hele bijzondere reis voor ons beide. Veel dingen gezien en gedaan en genoten van elke dag....

* Mooi weer gehad

* 5281 km gereden

* 1150 foto's gemaakt

* zeker 3 uur film matriaal

* Ervaring rijker

* Een groot cadeau

Kortom erg mooi om op terug te kijken en dan willen we toch wel een aantal mensen bedanken. Maarten, dat ik een maand weg mocht blijven. Taxi Ordelman Epe (idem) en Cor dat hij op onze huisdieren heeft gepast en ons paleisje. Fred en Elly en jullie weten wel waarom. Lieve mensen wij gaan er morgen nog een rustig dagje van maken en we spreken elkaar weer in Nederland.........