Hallo

25 maart 2017 - Coffs Harbour, Australië

Hallo,

Vandaag was weer eens een reisdag we waren vanmorgen vroeg vertrokken uit Sydney omdat we toch wel een eind moesten reizen ( 537km) de omgeving was weer erg mooi.

Aangekomen in Coffs Harbour zijn we naar de jachthaven gereden om daar een kijkje te nemen. Daar wat rondgelopen zij we een "berg" opgegaan zodat je over de jachthaven en de oceaan kon kijken. Op een uitkijkpunt zat een wat oudere man (86) en begon te vertellen over de jachthaven en dat we ook aan de andere kant moesten gaan kijken want dat wel een heel mooi gezicht. Nou, de man liep met ons mee en vertelde over hoe het vroeger was en dat hij dit rondje elke zaterdag liep met 2 vrienden. Hij vertelde ook nog dat er walvissen zwommen en dolfijnen nou de walvissen hebben we niet gezien maar een aantal dolfijnen wel. Nu we er toch waren in de haven wat gegeten en dan is je dag maar zo weer voorbij. Morgen gaan we weer een stukje naar boven om daar nog een aantal dagen te verblijven. Groetjes van ons uit N.S.W Australië......