Hallo vrienden/familie/collega's

13 maart 2017 - Phillip Island, Australië

Hallo,

Vandaag maar een kort stukje reizen. We zijn een dagje op Phillip Island. Onder weg eersy maar even onze limo met sportief karakter even gewassen want hier schijten de vogels ook de hele auto vol. Eerst maar even bij een koala opvang gekeken en dat was natuurlijk weer een feestje om ze zo te zien in de bomen. En natuurlijk vogels en kangaroe's. Na dat we deze dieren bekeken hadden doorgereden naar het puntje van het eiland om daar de mooie baai te bekijken, was weer indrukwekkend. En dan kom je nog langs het GP circuit motoren). Daar waren ze nog aan het rijden en dat was natuurlijk wel even super om te zien, dan gaat je motor hart wel even sneller kloppen hoor........ We hadden nog wat gegeten want we komen net terug van de "mini pinguin parade" die beestjes komen terug van een hele dag vissen op zee en gaan als het schemer wordt hun jongen voeren en komen dan langs over het strand. Dat was een prachtig schouwspel. Er mochten geen foto's gemaakt worden maar het is helaas niet anders dan dat sommige mensen zich daar niet aan houden. Vanmiddag hebben we ze wel kunnen zien in de baai in hun hokjes ( kuikens). Nou, morgen gaan we vroeg op pad want we willen nog een heel stuk richting Canberra ( hoofdstad ).  Straks nog ff onder de pomp en dan maar slapen zzzzzzzzzzz. Groetjes van ons