Goeie avond

16 maart 2017 - Canberra, Australië

Hallo,

Vandaag weer een nieuwe stop plek gevonden, we wonen voor 2 nachten in Gungahlin dat is een voorstadje van Canberra. Onderweg hierheen hebben we wat regen gehad  maar hier aangekomen hadden we goed weer. Onze slaapplek is een appartement met uitzicht op de Post van Politie, Brandweer en Ambulance. Hopen dat ze er vannacht niet uit hoeven ( nu ik dit schrijf gaat de ambu net weg ). Nou eerst maar een broodje gegeten in het winkelcentrum en boodschappen gedaan. Terug naar de kamer heb ik nog een "schatje" gevonden met zo een fijne kaart ( Roosje Bedankt Kerel) dus dat was wel weer leuk, de teller hier staat op 14. We komen regelmatig auto's, motoren tegen met een letter L of P. Even kijken wat dat nou is... de bestuurder heeft een voorlopige licentie voor een jaar en mag niet harder dan 100 km p/u. Morgen gaan we naar de politieke stad van Australië toe en willen nog een bezoek brengen aan het monument ter nagedachtenis van vlucht MH17. O ja, mochten jullie het nog niet gezien hebben we hebben een filmpje op de site gezet met de Papegaaien op ons vorige park waar we verbleven. Groetjes van ons.....