Hallo vrienden/familie/collega's

15 maart 2017 - Narooma, Australië

Hallo,

Vandaag wilden we een relax dagje gaan beleven, wassen, boodschappen doen, beetje wandelen enz enz .

Nou, eerst maar de was. Op weg naar de wasmachine kwamen we langs andere mensen die ook op het park stonden en die hadden bezoek van wel 20 tot 30 papegaaien, kleintjes met hele mooie kleuren. We kregen een paar druifjes om ze te voeren, nou die waren zo op hoor. We hadden nog wat oud brood en 1+1 is 2 dus terug als de was klaar is en vogels voeren. Dat was een feestje hoor we hadden veul vrienden, wat een gein was dat. De was schoon en opgevouwen en toen maar een stuk wandelen en in de baai lagen zeeleeuwen te zonnen en zwommen wat in het rond dus was weer een prachtig gezicht om deze beesten live te zien zwemmen en te relaxen. Terug bij de auto eerst ons fruithapje genuttigd en daar liep een visserman die met zijn gevangen vis naar en plek ging waar je ze kon schoonmaken. Daar zwommen een paar pelikanen om een stukje mee te pikken van het afval. De visser vertelde dat er waarschijnlijk ook nog wel een pijlstaartrog kwam langs zwemmen en we hadden geluk hij/zij kwam langs zwemmen en het was een grote. De visser was zo vriendelijk om het afval naar de pelikanen te gooien zodat Erna het kon filmen nou dat was natuurlijk wel heel aardig. Kortom we hebben een bijzondere dag beleeft, morgen gaan we naar Canberra, het politieke hart van Australië. Jullie vandaag suc6 met stemmen we hebben vriend Cor gevraagd om voor ons te gaan stemmen. Groetjes van ons en tot morgen....