Yes

20 maart 2017 - Blackheath, Australië

Hallo Nederland,

Vanmorgen toen we wakker werden eerst Miranda gefeliciteerd met haar verjaardag. Ronald moest sms-sen want zijn iphone doet het niet op het park. Dat vindt hij niet zo fijn maar hij smst nu wel als het nodig is,als er ook maar even wifi is dan maakt ie contact met den vreemde op de meest onmogelijke tijden voor jullie maar het zal dan wel belangrijk zijn toch....... Nou, vandaag maar weer op zoek naar de zussen en op het park zag het er zonnig uit dus maar gaan kijken of ze uit de mist zijn opgetrokken. En we kwamen er aan en het zat dicht. Eerst een rondje over de rotonde gereden en verdikkeme aan de andere kant kon je het al aardig zien dus de Limo maar op een parkeerplaats gezet en toch maar even kijken. Ja en daar waren ze te zien nog wel wat in de mist maat het was al 50% beter dan gisteren dus maar snel een paar foto's geschoten voor ze weer verdwijnen in de mist. Op naar een eindje verder waar je met een treintje naar beneden kon gaan om te wandelen in het park. De mist trok ziender ogen weg. We hadden geluk, het werd steeds mooier, met de trein naar beneden en daar een mooie wandeling gemaakt het leek wel op Burgers Busch ook zo benauwd als je er in loopt maar wel verschrikkelijk prachtig om te zien. Na de wandeling gingen we met de kabelbaan over het park naar de overkant. Daar nog een heel stuk gewandeld en watervallen gezien mooie vergezichten kortom vele indrukken vandaag. Omdat het weer toch goed was gingen we vanavond maar eten van de BBQ. Dit was een kleine opsomming wat we vandaag hebben gedaan en gezien. PS de Iphone van Ronald wil geen contact maken met de buitenwereld vanaf het park. We gaan ons mooi maken voor de nacht en morgen zijn wij er weer............