Hallo vrienden/familie/collega's

21 maart 2017 - Blackheath, Australië

Hallo,

Vandaag hebben we een wandeldag gehad.  We waren eerst nog even bij de gezusters geweest om ze misschien nog een keer te zien maar ze zaten wederom in de mist dus we hadden gisteren een superdag gehad wat de zussen aanging..... Maar beneden in de Blue Mountains konden we gisteren niet de wandeling maken die we eigenlijk graag wilde doen.. dat kon vandaag dan wel. Na de wandeling gingen we nog op wat andere plekken kijken en dat was prachtig. We waren bij een waterval en we wilde een foto maken en filmen toen een paar mensen plaats voor ons wilde maken voor ons en dat in het Engels. We hadden gehoord dat ze Nederlands spraken en zei nou doe rustig aan we hebben vakantie. We kwamen in gesprek met ze en ze wonen in Posterenk (bij Twello) dus dat was wel grappig natuurlijk. Het eind van de middag begon het te regenen en dan komt er ook iets naar beneden...... We waren even naar de stad geweest om wat te eten en op de terug weg bliksemde het wel maar het is nog droog hier. Morgen gaan we weer verkassen en het reisdoel is Sydney. Daar blijven we een paar dagen. Kortom we hebben weer een mooie dag achter ons. Gegroet en morgen zijn wij er weer......