Goeiemorgen

3 maart 2017 - Adelaide, Australië

Goeiemorgen,

Na de onrustige dag van het reizen naar Australië hebben we toch wel redelijk geslapen. Na een heerlijk ontbijt in het hotel te hebben genoten, zijn we op pad gegaan om onze huurauto op te gaan halen,even een tussenstop voor een bakkie koffie en weer verder.

Bij Hertz auto verhuur kregen we toch wel een leuke verassing, we konden ook een ander type auto mee krijgen. We zouden een Toyota Corrolla gehuurd hebben maar  we kregen een PC Hoofd trekker / SUV nou dat is wel heel leuk deze heeft ook het stuurwiel aan de rechterzijde zitten....... Nu hebben we een Nissan Qasqai best wel een dikke wagen als je een Peugeot 106 thuis hebt. Parkeer garage uitgereden ruitenwissers aan gezet ipv knipperlicht maar na een aantal keren ging het aardig goed. De auto bij het hotel neergezet en te voet de stad ontdekken en we moesten wat eten, drinken, fruit enz enz. En omdat het redelijk op temperatuur is overdag hebben we maar een hoedje gekocht tegen de zon ( wel raar zeggen als je de temp in Nederland ziet) Vanmiddag zijn we naar het strand geweest van Adelaide het was best warm en wat doe je dan een ijsje eten.Terug bij het hotel hebben we maar een duik genomen in het zwembad, en dat was wel even lekker hoor. Ook hebben we vandaag wat foto's gemaakt dus zullen we die ook op de site zetten. Verder gaat het best goed met ons hoor hier Down Under. Groetjes van ons ...

1. Irene:
    3 maart 2017
    Dat ziet er allemaal super relaxed uit, mate!
    Doe de Aussies de groetjes van ons. Petje en iedere dag goed insmeren, zeker doen! Benieuwd naar jullie volgende verhaal, ben wel jaloers! veel plezier.
  2. Berry en Ingrid:
    3 maart 2017
    Mooi karretje! Lekker comfortabel denk ik.
    De ijsjes zien erg wel erg lekker uit.
    Geniet ervan. Groet'n uut Brumm'n van oons.
  3. Jack Elles gio en dewi:
    3 maart 2017
    Ziet er top uit lekker weer hoor hier is het nog steeds vies weer
    Groetjes uit Vaassen
  4. Reina:
    3 maart 2017
    Whauw.... lekker zeg! geniet ervan!
  5. P.Bijker:
    3 maart 2017
    lekker van de rust en het land genieten!
  6. Cock:
    4 maart 2017
    Zo zit je in Nederland.Zo zit je in Austrailie.Helemaal aan de andere kant van de wereld.De eerste foto bij het zwembad was geen wolkje aan de lucht te zien.Daar wordt je toch wel erg vrolijk van.En als je gaat reizen door dat grote werelddeel wat immens groot is verdien je natuurlijk wel een Flinke auto en je gaat niet effe Down Under verkennen in je Peugeot 106.Trouwens wel een fantastische waagen.
    We zijn erg benieuwd wat jullie allemaal gaan zien en meemaken.
    Fijne dag.

Groetjes Cock en Karin
  7. P.Bijker:
    4 maart 2017
    We zijn goed op Ameland aangekomen.
    Het is hier heel gezellig.
    We missen hier de zon hebben jullie nog wat over voor ons????
    Alles oké.
    Groetjes van Bertha
  8. De oude:
    4 maart 2017
    pa en ma dat is een mooie auto nu maar veel reizen.
    het verdere contact gaat wel via skype en whatsapp
  9. Jan en Saskia:
    5 maart 2017
    Lekker comfortabel toeren, geniet van de reis.