Goedeavond

2 maart 2017 - Adelaide, Australië

Hallo, het is nu 22.45 uur in Australië en we zijn er. Woensdagochtend (9.30 uur) werden we opgehaald door een collega van Erna en op naar Schiphol dat verliep goed, koffers afgegeven en dan een bakkie koffie en broodje gegeten en dan maar de A380-800 in. De vlucht naar Dubai verliep prima hij was netjes op tijd. We hadden 1 uur en 40 min. om over te stappen voor de vlucht naar Australië. In de mega grote aankomst/vertrekhal zoeken waar we heen moesten. Gelukkig was er nog een Nederlandse dame die was er vaker geweest en we moesten met de metro onder het vliegveld naar onze Gate. We hadden dus nog heel even tijd om het thuisfront te berichten dat we al in Dubai waren en dan vlug de pijp door en de kist in, tjonge wat een zit was dat 11.50 uur gevlogen en dan ben je blij dat je even je benen kan strekken ( een tip ga niet bij het raam zitten want er zijn 3 stoelen en als de persoon aan het gangpad slaapt is het een heeeeeeele zit. Maar het is goed gegaan bij binnenkomst van Australië hebben we geen probleem gehad. De taxi standplaats was net buiten het vliegveld en na ca 20 min zijn we eindelijk in het hotel. We gaan even onder de pomp en dan maar snel de 2 meterbak in. We hebben nog geen foto's gemaakt want we hebben eigenlijk al een hele tijd geen daglicht gezien (wel van uit de lucht) maar dat is niet echt interessant en over de geur maar te zwijgen....... Lieve volgers we gaan slapen en morgen zijn wij er weer....