Hallo vrienden/familie/collega's

6 maart 2017 - Adelaide, Australië

Nou daar waren we weer terug op het vaste land van Australië,na een best wel ruige overtocht met de ferry. Na een mooie en natuurlijk zonnige terug rit naar Adelaide, moest er ook een keer getankt worden want ook de Nissan heeft dorst. Nou en dat tanken is best leuk 1 liter benzine kost hier 0,83 euro (1.17 dollar). Vanmiddag nog even de stad in geweest om wat te eten en daarna heerlijk gezwommen bij het hotel.

Morgen gaan we richting Mount Gambier en daar blijven we 2/3 dagen. Onze slaap plaats hebben we al geregeld en dat voelt heerlijk.

Groeten van ons

1. De oude:
    6 maart 2017
    wij hebben jullie van morgen op skype gesproken en het nieuwe reisplan gehoord.
    veel plezier met deze lange rit.
  2. Jan en Saskia:
    9 maart 2017
    Dat zijn nog eens prijzen voor benzine. En hé hier wordt zwemmen genoemd. Goed Jan was al bij met de verhalen, maar ja de reacties worden aan de assistente overgeladen. Gaat de assistente nu van jullie foto's genieten ;-)