Hello mates,

8 maart 2017 - Mount Gambier, Australië

Hallo,

Vanmorgen een wandeling van 4 km gemaakt langs de Blue Lake,lijkt erg veel op het Lac (Fred,Elly,Irene,en David weten wel wat ik bedoel). Prachtig maar erg heet.  Daarna nog een wildlife park bezocht maar de beesten hadden waarschijnlijk ook last van de warmte (niets te zien haha).

Van daaruit naar Port McDonnel gereden om even aan het water af te koelen. Fish and Chips besteld en lekker buiten onder een afdakje opgegeten. Terug naar Mount Gambier om de Sinkhole te bekijken. Wat een rust en mooie beplanting daar. We hadden gehoord dat je daar ’s avonds de possums kunt zien en voeren.  Dusssss…. Vanavond weer terug naar de Sinkhole met druiven en een banaan (vinden ze lekker).

Dit was wederom een geweldige ervaring…..

Morgen trekken we weer verder richting Port Fairy waar we een cabin op een park hebben geboekt.

Wordt vervolgd……….

Groeten van 2 zeer tevreden mensen haha

1. Elly en Fred:
    8 maart 2017
    Nou dat ziet er leuk uit met de diertjes. Lief hoor. Nou nog veel bekijken naar de leuke diertjes en de mooie natuur. Groetjes en voorzichtig doen op de linker kant van de weg maar daar zult je nu wel een beetje aangewend zijn. Fred & Elly.
  2. Jan en Saskia:
    9 maart 2017
    Een wandeling van 4 km met warm weer, jullie hadden ook een duik in het water kunnen nemen. Jullie reisverslag smaakt naar meer..