Hello mates,

5 maart 2017 - Kangaroo Island, Australië

Vandaag een schitterende dag beleefd op Kangaroo Island. Na een heerlijk ontbijtje zijn we op pad gegaan om een geocache te zoeken bij Island Beehive (winkel met lokale honingproducten). Via een prachtige route naar Flinders Chase National Park gereden. Ons aangemeld en doorgereden naar de Remarcable Rocks. De foto's laten wel zien hoe mooi en indrukwekkend het daar was. Verder gereden naar Cape du Couedic (vuurtoren) om nog de Admirals Arche te bekijken. Daar werden we eigenlijk wel een beetje stil van hoe schitterend het was. De zeehonden liggen zo dichtbij dat je ze bijna kunt aanraken.... Na al die mooie indrukken doorgereden naar de Snake Lagoon via een "dirt road" (gewoon rode zandweg). Deze weg leek wel een wasbord en dat moesten we dus 8 km. volhouden. Alles zat weer op zijn plek. Dit is allemaal nog binnen het park. De wandeling hier zou 4 km zijn en 2 uur duren, maar dat was niet te doen. We zijn een heel eind gekomen, maar we dachten, we moeten ook nog terug pffffff.....

Na een geslaagde dag weer teruggereden naar ons hotel voor een welverdiende douche en straks lekker dineren.

Groeten vanaf KI (Kangaroo Island)

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Irene:
    5 maart 2017
    Echt indrukwekkend! Erna, goed (laten ;-))insmeren hè, ook al lijkt het niet zo warm, de zon is erg sterk! Nu al een reis om nooit te vergeten!
  2. De oude:
    5 maart 2017
    dit zijn prachtige foto’s heel indruk wekkend.
    dit is een ervaring om nooit te vergeten.
  3. Berry en Ingrid:
    5 maart 2017
    Mooie rotsformatie. Heel bijzonder.
    Het is net of deze er zo is neergelegd. Een soort kiezelstrandje maar dan in het groot.
    @Ronald: Als ik je foto zie met de hoed op, moet ik wel denken aan Crocodile Dundee Hahaha ;-)
  4. Martin en Joke:
    5 maart 2017
    Ziet er indrukwekkend uit Lijkt me mooier als werk hier Genieten dus Groetjes Martin en Joke
  5. Eddy en Miranda:
    5 maart 2017
    Wat een schitterende foto's!
  6. Jan en Saskia:
    5 maart 2017
    Wij genieten hier van jullie reisverslag en de foto's. Nog veel plezier!