Hallo vrienden/familie/collega's

4 maart 2017 - Kangaroo Island, Australië

Hallo,

Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je nu lezen dat is Pieter Bijker, dat vinden we allen zo prettig ja ja en daarom zingen we blij  enz enz enz . Piet nogmaals hartelijk gefeliciteerd met jou verjaardag. We hopen dat je een hele fijne verjaardag hebt vandaag. En dat er maar veel bezoek mag komen op Ameland. Nou we zijn vandaag vertrokken richting Kangaroo Island. Met de boot van 12.00 uur zijn we naar de overkant gevaren. Het was best passen en meten op de boot maar het ging goed. Eerst naar het hotel gereden en onze spullen op de kamer gezet en daarna zijn we naar een dieren park geweest om de lokale dieren te bewonderen. Het was prachtig om Koala Beertjes, kangaroe’s, Dingo’s, echidna (grote egelsoort met lange stekels en een spitse snuit) , walibi’s enz enz te zien.

We mochten bij de koala’s  in het hok en kregen voer om de kangaroe’s  te geven. Was een mooie ervaring kunnen we wel zeggen. Je kunt ze beter levend zien dan plat langs de weg want die lagen er genoeg, op een stuk van ca 50 km lagen er wel een stuk of 10. Op het eiland hebben ze ook van die rode zand wegen en daar moesten we natuurlijk ook even over gaan rijden met onze PC Hoofd trekker. Morgen willen we nog naar het puntje van het eiland gaan om daar een bijzondere rots te gaan bekijken (Remarcable Rocks). Als er nog tijd genoeg is dan natuurlijk ook even de zeehondjes bewonderen bij Seal  Bay. Natuurlijk ook om de omgeving en de natuur te bewonderen. Je zit ff in een vliegtuig maar dan heb je ook wat. Verder was de temp vandaag  zo een graadje of 25 dus dat was wel lekker. Voor de mensen die zo gaan slapen welterusten.

1. Elly en Fred:
    4 maart 2017
    Nou gelukkig alles goed gaan op de boot hij staat een beetje raar op de foto. Net of je ergens tegen aan zit maar gelukkig niet. Mooi dat het niet zo vreselijk heet is deze temperatuur is beter om te genieten. Nou nog heel veel plezier en veel genieten. Groetjes van ons uit het regenachtig Eerbeek.
  2. De oude:
    5 maart 2017
    het is een mooie reis. om half 2 s nachts worden wij gebeld we staan op de boot te wachten met een mooi uitzicht.
    ons uitzicht was de binnen kant van de oogleden.
  3. Mary:
    5 maart 2017